Livet flyter på.


I stort sett hela dagarna så står jag i min hall/ateljé och jobbar. Jag har lyckats göra ett namn för mig i stan och världen över, nått 3 miljoner följare på sociala medier, och säljer tavlor och illustrationer så det bara sprakar om det. Jag har lyckats bli känd för någonting mer än bara president Cadwell's barnbarn eller Roxy och Justin Quinn's dotter och det känns helt underbart. Jag verkligen älskar mitt jobb.

Pappa har gått i pension från livet på scen och gör bara enstaka intervjuer och smågrejer här och där. Jag håller på att lära honom lite bättre hur man använder sociala medier så att han kan hålla kontakten med sina fans nu när han inte kommer att göra fler turnéer eller några nya plattor. Annars så spelar han mycket gitarr hemma så mycket han orkar för att ha någonting att göra på dagarna.

Ibland när mamma inte jobbar så jammar hon och pappa tillsammans.

Mamma håller ihärdigt igång med sina scenframträdanden. Hon åker inte på några större turnéer utan bokar mest evenemang och enstaka shower, hon är ju trots allt ingen ungdom längre.

När Nathaniel inte går i skolan eller gör sina läxor har han fullt upp med att leka i sitt lekrum. Han leker oftast själv och jag tror att han föredrar det framför att leka med andra barn. Han har ett par kompisar i skolan med de brukar inte umgås utanför skoltid.

Troye fyllde år nyligen men han kände väl att han inte riktigt ville göra någon stor grej av det, dels för att han jobbade hela dagen och dels för att han inte tyckte att just den här födelsedagen var så märkvärdig. Mamma hade en spelning den dagen men jag och pappa gick i alla fall över en kort stund innan Troye var tvungen att ha jour bara för att kramas och gratulera.
På kvällen efter jobbet blev han smått uppvaktad av sin fru och det tyckte han räckte bra.


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: