Umgänge innan avsked.


Ett par dagar efter slutproven kom äntligen kuvertet med mitt slutbetyg i brevlådan. Jag sprang in, öppnade det och tog ett djupt andetag innan jag vågade läsa vad det stod.

Jag kunde knappt tro mina ögon när jag såg att jag hade lyckats få högsta betyg i samtliga kurser.

Jag gick i taket av lycka och ropade "Wohoo!!!" lite lagom självbelåtet.

Jag var så stolt över mina insatser och så glad att mitt hårda arbete hade lönat sig.

Lite senare under dagen bestämde jag och Sierra att vi skulle hänga i parken en stund. Hon skulle inte ta examen den här terminen så hon skulle åka hem till Bridgeport och ha sommarlov, så vi tänkte att det vore kul att umgås lite innan.

Vi bestämde oss för att kasta frisbee och det slutade med att vi hade en jätterolig dag tillsammans som vänner.
Trots allt som hänt mellan oss kändes det inte ett dugg konstigt, vi hade lyckats behålla våran vänskap trots att det en gång hade kunnat bli mer än så.

Pssst... Kolla in DET HÄR.


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: