Svartsjuka.


Morgonen efter min och Sierra's natt tillsammans stod jag efter frukosten vid fönstret och tittade ut på det vita snötäcket som låg över marken. Jag kände mig lycklig, tills jag plötsligt hörde arga röster från hallen.

Jöns stod och var otrevlig mot Sierra "Jag såg nog hur ni tittade på varandra vid bordet. Som om Sophia skulle passa dig bättre än mig, fyfan för er!"

Sierra kände sig förnedrad, förnärmad och visste inte vad hon skulle ta sig till.

Jag sprang ut i hallen och skällde ut Jöns, jag var alldeles rosenrasande. "Hur vågar du?! Bara för att du är svartsjuk så har du ingen rätt att vara elak! Jag gillar inte dig på det sättet Jöns och det kommer aldrig att ändras, get over it!"
Jöns blev sur och gick, och jag höll om Sierra och frågade om hon var okej. "Jo nu är jag det" sade hon sedan och kramade om mig.

Pssst... Kolla in DET HÄR.


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: