Romantisk julnatt.


Det var julafton och eftersom att både jag och Sierra var kvar på campus så ringde jag och frågade om vi kunde spendera kvällen tillsammans.

Hon kom över och vi stod och pratade hur länge som helst.

Jag såg in i hennes vackra blåa ögon och hon log, sedan kände jag hur jag blev alldeles varm i hela kroppen.

Jag tog hennes händer och sade att det var något jag ville berätta.

"Sierra... um... Jo det är så att... Jag verkligen gillar dig, inte bara som en vän utan som mer än vänner..." Mitt hjärta stod still.

Sierra lade skickrat huvudet på sned, log och sade: "Jag trodde aldrig att du skulle säga något".

Jag lutade mig fram och samlade mod.

Sedan kysste jag henne försiktigt på munnen.

Sierra drog mig tätt intill henne och besvarade min kyss, jag ville aldrig att det skulle ta slut.

Sedan viskade hon i mitt öra och frågade om vi skulle gå upp till mitt rum, så det gjorde vi.

Vi lade oss på min säng, jag lade armen om Sierra och flyttade mig sedan närmare henne.

Vi började kyssas sittandes och jag smekte ivrigt hennes midja.

Jag tittade på henne och log för en sekund och lade henne sedan på rygg. Vi kysstes passionerat och jag smekte ivrigt Sierra's kropp, det kändes som att jag hade väntat på det här ögonblicket i flera år. Jag lät min hand vandra nedåt och smeka hennes lår, och sedan försiktigt in under kjolen.

Sierra ryggade tillbaka med ett starkt missnöje och puttade bort mig från henne. 

"Det går för fort Sophia, jag vill inte..."

Jag skämdes och vågade knappt titta på henne. "Förlåt... Det var inte meningen" sade jag sedan och satte mig på sängkanten med ryggen emot. Sierra klev av sängen, gick över till min sida och tog min hand. "Kan du inte bara hålla om mig en stund?" frågade hon. 

Stereon var igång på andra sidan väggen så jag höll om Sierra länge och började sedan att långsamt dansa i takt med musiken. Efter det satte vi oss i soffan och hade djupa samtal i flera timmar innan vi bestämde oss för att lägga oss på sängen och bara mysa.

Vi lade oss och jag lade armen om henne, och sedan tog Sierra min hand och började leka med mina fingrar. Vi bara låg där hur länge som helst, helt tyst, och bara kände av varandras närhet.

Till slut släppte Sierra min hand och såg mig rakt in i ögonen med ett kärleksfullt leende. "Om du vill så kan vi försöka igen..." sade hon sedan. Jag blev förvånad och frågade om hon var säker, och hon nickade.
Det hela slutade med att Sierra blev kvar över natten. Detaljerna behåller jag nog för mig själv.

Pssst... Kolla in DET HÄR.

Mikkis

Mys!! Minns känslan av att vara nykär o bara få andas samma luft som den man gillade :D

Svar: Ja men eller hur! :)
Erika Grape (simsamlaren)

2016-07-13 21:36:43
http://muppmikkis.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: