Våra nya hem.


Nu är vi äntligen inflyttade och klara i våra nybyggda hus!

Vi har blivit riktigt trötta på papparazzis den senaste tiden så vi såg till att våra nya bostäder var inhängnade med stängsel och en säkerhetsgrind för att hålla dem ute.

Det första man ser när man kommer in på tomten är en mäktig infart med två fontäner följt av ett tredörrsgarage för våra bilar. På garagetaket har vi en mysig ovanjordsträdgård där vi kan grilla och umgås om somrarna.

Och på baksidan av garaget har vi våran gemensamma tvättstuga.

Det första huset man kommer till efter garaget är mamma och pappas hus.

Precis bredvid ligger vårat poolområde.

Och på andra sidan poolen bor jag. Det känns så skönt att äntligen bo själv.
Och sist men inte minst, mitt emot mig bor min kära bror Troye, min svägerska Marie och min brorson Nathaniel.
Anonym

Kommer/kan du vissa runt inuti husen☺

Svar: Vi får se, kanske så småningom. :)
Erika Grape (simsamlaren)

2016-08-17 20:53:01
Mikka

Alltså wow! Så himla fantastiskt fint byggt! Känns lite grand som att det är ett "minibostadsområde" :)

Svar: Åh tack! Ja det var lite den känslan jag ville nå. :)
Erika Grape (simsamlaren)

2016-08-18 10:11:04
http://simstales.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: