Update.

Hej! Jag har inte glömt bort er! Det kom inget inlägg igår som ni kanske märkte och det beror på att jag helt enkelt inte hade hunnit tidsinställa något, har haft otroligt mycket att göra. Men nu har jag lite material så nästa helg borde det bli som vanligt igen. Borde nog också nämna att det känns som att jag är i något av en bloggsvacka just nu och prioriterar andra saker men jag ska försöka tänka igenom ordentligt och lista ut hur jag vill göra med bloggen framöver. Så länge har ni här en liten update om hur det går för Troye på universitetet.

Just denna dag är det två föreläsningar, en på morgonen och en på eftermiddagen.

Under tiden mellan föreläsningarna går Troye till cafét och dricker lite kaffe och tar något att äta för att orka med resten av dagen.

Marie och Troye går samma program men i olika grupper så Marie var klar tidigare och satte sig med datorn och skrev på sin uppsats. 

Hon tänkte att hon skulle vänta på att Troye slutade men sen så började det att regna så hon skickade honom ett sms och sprang hem.
Efter sista föreläsningen gick Troye hem till Marie.

Mikkis

Om du är i en svacka så ta en paus o se om du saknar oss :D älskar din blogg o hoppas du återvänder, men tycker du inte det är kul så tvinga inte dig själv :)

Svar: Aaaw tack vad söt du är! Jodå jag tycker det är hur kul som helst och ni är världens bästa läsare, behöver hitta tillbaks till inspirationen lite nu bara. :)
Erika Grape (simsamlaren)

2016-02-28 23:34:09
http://muppmikkis.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: