Nya och förbättrade Simsamlaren!


Nu händer det grejer ska ni veta! Först och främst, enormt tack för era fantastiskt fina kommentarer på mitt förra inlägg! Det värmer så otroligt mycket att läsa era vänliga och förstående ord, ni får mig att le. 

Jag har ägnat en massa tid och omtanke till bloggens nya design, gjort den mer personlig och mer jag, låtit en yngre version av Roxy med familj pryda headern, och klurat jättemycket på de nya kategorierna och i vilken rikting jag vill föra Simsamlaren härnäst. Nu återstår bara att bygga upp nytt innehåll!

Till att börja med tänkte jag förklara de olika kategorierna lite grann, för att ni ska få en lite tydligare bild av vad bloggen kommer att handla om framöver.

Arkiverade berättelser - Här finns alla inlägg om familjen Cadwell/Fisher/Quinn och de få avsnitt som det hann bli av Hem till Monte Vista, så de kan ni gå tillbaka och läsa precis när ni vill. (Notera dock att inte hela bilderna syns, vilket beror på att jag har ändrat storleken på inläggsspalten. Men det ska gå att se hela bilden om ni högerklickar och väljer "öppna bild i ny flik" om ni nu skulle vilja det).

Samlarlogg - Här hamnar alla inlägg som inte har någonting med själva spelandet att göra, utan som är som det här inlägget till exempel. Min egen logg där jag kan uppdatera er om saker som händer runt i kring.

Vem är Simsamlaren? - Här kan man lära känna vem jag är, om man skulle vilja det. Tanken är att det ska fungera lite som en "Om mig"-sida.

Simmar - Här kan man lära känna alla individuella simmar från mitt spelande.

Familjer - Här kan man lära känna alla familjer, i diverse generationer, från mitt spelande.

Hus - Här visar jag upp hus som jag har byggt, från utsidan och med planlösning.

Inredning - Här visar jag upp hem som jag har inrett, från insidan.

Hälsningar - Här kommer jag att dela med mig av viktiga, spännande och stora ögonblick från mitt spelande. Det kan handla om att någon har ett nytt förhållande, gifter sig, väntar barn eller bara att de har gjort någonting som var speciellt och kul. Jag kommer att fortsätta spela med både familjen Quinn och Elena Germano, och då kommer de mest betydelsefulla ögonblicken från deras liv att hamna här. På så sätt kan ni fortsätta följa dem!

Jag hoppas verkligen att det känns spännande, för själv börjar jag äntligen känna att jag har fått gnistan tillbaka. Jag ser otroligt mycket fram emot att fortsätta blogga nu och fortsätta den här galna resan med er underbara läsare!

Tack för att ni är ni, och så ses vi snart!
JohannaEwa - Foto, bloggdesign, film & TV

Vad roligt att du är igång igen! Och det nya upplägget låter jättebra, ska bli mycket intressant att följa :)

Svar: Kul att höra! Jag tror det kommer att bli väldigt bra. :)
Erika Grape (simsamlaren)

2017-01-08 15:10:04
http://www.johannaewa.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: