Sophia checkar in!

Hej! Jag heter Sophia Quinn (eller Soph, som min familj brukar kalla mig ibland) och jag har fått den stora äran att berätta om mig och mitt liv här på Simsamlaren och därför tänkte jag börja med en kort presentation. Jag går just nu i gymnasiet och är med i konstföreningen eftersom att det bästa jag vet är att måla, det håller mig lugn när jag är stressad och jag mår verkligen bra av det. För övrigt håller jag väl fortfarande på att lista ut vem jag egentligen är.
Jag bor i staden Hidden Springs där jag är uppväxt, i ett jättefint blått hus tillsammans med mina föräldrar.
Det här är min mamma, Roxy, hon adopterades från staden Al Simhara i Egypten när hon bara var några veckor gammal. Hon jobbar som musiker och hade ett band tillsammans med min pappa och deras kompis innan min storebror föddes, men nu för tiden är hon solosångerska.
Mamma är adopterad på grund av att hon hade två pappor, tyvärr lever de inte längre då de var ganska gamla när de skaffade barn. Min morfar Ryan var författare och dessutom jätteduktig på att måla, något som han och jag har gemensamt. Och min Morfar Dane var faktiskt president, vilket är superspeciellt, så min familj är fortfarande väldigt känd.
Det här är min pappa, Justin. Han är verkligen världens bästa och våra vänner och bekanta säger jämt att vi är otroligt lika varandra. Han är född här i Hidden Springs men växte upp i Monte Vista i italien där hans familj kommer ifrån. Nu har vi ingen kontakt med någon av dem tyvärr eftersom att min farmor egentligen var den enda som pappa stod nära och hon gick bort innan han flyttade tillbaka hit. Pappa är också väldigt känd vid det här laget, han är sologitarrist och klassas som rockstjärna av allmänheten. Så vi är inte riktigt en helt vanlig familj.
Det här är min storebror Troye och hans fru Marie. De bor också här i Hidden Springs fast i ett hus närmare centrum. Troye jobbar som läkare på sjukhuset här i stan och Marie är hemmafru just nu. Hon pluggade tillsammans med Troye och det var så de träffades men sedan hoppade hon av. Sedan gifte de sig strax efter att Troye tog examen och fick min brorsson Nathaniel ganska snart därpå, så hon har inte hunnit fundera så mycket på jobb än. 
Här är jag och Nathaniel. Han är nästan nyfödd fortfarande och att vara faster till honom är typ det bästa som finns. Troye har lovat att jag ska få vara barnvakt så ofta jag vill och jag ser så mycket fram emot att se honom växa upp och bli en liten människa. Han är världens finaste lilla bebis.
Tänkte avsluta med en bild på mig från Troye och Marie's bröllop, det var verkligen en fin dag. Hoppas att ni kommer tycka det är kul framöver när jag tar över ordet här och själv får berätta om vad som händer i mitt liv, jag är taggad! Imorgon börjar jag på riktigt med mitt första riktiga inlägg och det ska bli superkul!

//Sophia

Mikkis

Åh!! Det ska bli så spännande :D

Svar: Yay vad glad jag blir! :)
Erika Grape (simsamlaren)

2016-06-04 20:43:56
http://muppmikkis.blogg.se
amie

åh vad kul med sims blogg och allt har själv spelat sims till och från för och fördriva tiden mestadels men det är verkligen ett kul spel för tjejer tror faktiskt marioteten av sims spelare är tjejer.... ha en bra dag :D

Svar: Haha ja jag pratade faktiskt med de i spelbutiken om det under mina glansdagar som samlare. Självklart finns det ett helt gäng killar också men majoriteten är tjejer av någon anledning. Tack detsamma! och tack för att du kikade förbi. :)
Erika Grape (simsamlaren)

2016-06-05 13:17:07
http://aceesay.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: