Tillökning IRL.

Hallå allihopa, hoppas att ni har det bra! Jag har haft fullt upp på sistone av flera olika anledningar, dels för att jag har sökt till konsthögskola och jobbat en massa med arbetsprover i flera månader, och dels för att *trumvirvel* jag har skaffat valp! Yes, det stämmer, efter en lång tids planering och väntan fick jag för en vecka sedan officiellt en ny familjemedlem. Hon heter Vera och föddes den 27:e December, så hon är cirka två månader gammal. Det är helt fantastiskt att höra små tassar mot golvet i min lilla lägenhet men det är även en hel del jobb, så jag har inte riktigt haft tid att sätta mig spela på ett tag. Det är väldigt mycket jag vill göra dock och nu börjar livet lugna ned sig en aning så snart kommer jag nog igång igen! Tack för ert fantastiska tålamod! 

Kram.
 
Mikkis

Så söt <3

2017-03-06 23:22:28

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: