Ett plus på stickan.


När Marie blir fortsatt illamående på morgnarna börjar hon fundera, och när mensen är sen börjar hon fundera ännu mer och bestämmer sig till slut för att göra ett graviditetstest.

Under den tre minuter långa väntan på ett resultat ser hon framför sig alla tänkbara scenarion. Till slut vågar hon titta på stickan och ser ett plus. Hon är gravid, och känner ett varmt rus av lycka gå igenom hela kroppen.

De nästkommande timmarna medan hon väntar på att Troye ska komma hem innan sin jour känns som de längsta timmarna i hennes liv. Men till slut kommer han hem och hon vill ivrigt berätta den goda nyheten.

"Jag är gravid!" uttrycker hon exhalterat.

Troye får världens chock "Va?! Är det sant?!"
Han lägger handen på Marie's axel "Älskling är det sant?! Ska vi få barn?" Marie ler och nickar. "Vi ska få barn!" svarar hon fnittrande och bådas ögon vattnas av glädjetårar.

Side note! Jag har för tillfället ett transparent skal till min mobil men nackdelen med det är att det har blivit missfärgat så jag behöver skaffa ett nytt. Tänkte faktiskt beställa några i olika färger från MyTrendyPhone. De har ett brett utbud av allt du kan tänka dig till din mobil oavsett vilket märke du har och även riktigt bra priser. Klicka er gärna in och ta en titt! :) ---> KLICKA HÄR <---

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: