I Grottan med Sierra


Det var min andra dag på universitetet och jag hade mitt allra första teoretiska seminarium.

Sierra satt vid bordet bredvid mitt men hon verkade inte speciellt glad.

Efter seminariet verkade hon ha brottom någonstans och sprang snabbt iväg utan att hälsa så jag skickade ett sms och frågade om hon ville ses lite senare.

Sedan gick jag och åt lunch själv i snabbmatsrestaurangen på campus.

Senare under kvällen gick jag till en liten bar och hängställe som hette Grottan, där jag och Sierra hade stämmt träff.

När hon kom så vinkade hon glatt och verkade glad att se mig.

Vi stod och pratade en stund och hon berättade att hon hade haft en ganska dålig dag. Tydligen hade hon bråkat med sin mamma på telefon. "Relationen med mamma är anledningen till att jag bor med min morbror..." Suckade hon sedan.

Jag försökte trösta henne så gott jag kunde men jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.

"Fast det känns ju förstås bättre nu när jag är här med dig" sade hon sedan och jag kände mig lättad.

Jag gav henne en kram och hon höll kvar den länge.

Och sedan innan hon till slut släppte så gav hon mig en puss på kinden.

Och sedan höll hon kvar armarna om mig en stund till, smekte med handen precis vid sidan av mitt bröst och jag kände som en stöt gå igenom hela kroppen.

Sedan tog hon mina händer och sade "Jag är så glad att vi träffades, Sophia".
Snart blev klockan mycket så vi tog farväl genom att kramas en gång till innan vi gick hem till våra respektive studentkorridorer.

Pssst... Kolla in DET HÄR.

Mikkis

Åh <3 älskar kärleken <3

2016-07-07 02:35:08
http://muppmikkis.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: