Slutet på början.

Hej hörrni! Ledsen att jag inte uppdaterade igår, jag har inte mått helt 100% de senaste dagarna (I'm sure all you ladies know what I mean) så jag har i stort sett suttit i soffan i pyjamas och tagit hand om mig själv. Gårdagens inlägg kommer därför idag istället, men däremot kommer det förmodligen att fortsätta vara tyst här i helgen... Anledningen till det är att familjen Quinn's nya hus egentligen inte är byggda ännu, så jag måste göra det först innan jag kan fortsätta med storyn. Jag ska försöka göra klart allt så snart som möjligt men jag vill inte lova för mycket, förhoppningsvis kommer det vara värt väntan. :)

Hursomhelst, här kommer ett avskedsinlägg till det gamla blåa huset på landet.

Tiden gick och till slut stod mitt rum helt tomt. Dagen hade kommit då våra nya hus stod klara och det var dags att flytta in.

Det kändes konstigt att se varenda rum i huset helt tomt. Det ekade och kändes inte längre som ett hem.

Köket som hade varit som en samlingsplats genom hela min uppväxt var numera bara ett skal.
Min mamma fick det här huset som arvsgåva av mina morfädrar när hon skulle flytta hemifrån, hon, pappa och deras kompis Cameron (som är min och Troye's gudfar) startade sitt gamla band i det här huset, mamma och pappa gifte sig i trädgården, min bror Troye och jag växte upp här, Troye gifte sig också i trädgården och jag har levt här hela mitt liv. Det kändes tråkigt att behöva ta farväl men allt gott har ett slut. Det här är ändå bara slutet på början.


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: