Egenföretagare.


Nu när jag hade kommit hem från universitetet, kommit ut för min familj och livet började lugna ned sig på det emotionella planet var det dags att börja fokusera på mitt proffessionella liv. Jag började med att planera och lägga ut mina planer framför mig, samt fundera på en massa administrativa saker, och sedan var det bara att producera så mycket jag bara orkade.

Jag tog en sväng till stadhuset för att ta hand om det lagliga och för att fylla i alla nödvändiga papper, och när allt det var gjort hade jag officiellt startat mitt eget företag. Att vara egenföretagare för mig innebar att jag enligt lag kunde bedriva min skapande verksamhet och fungera som försäljare av mina egna produkter.
Efter det började jag att bygga på min hemsida som skulle fungera som både portfolio och webshop. Där skulle jag kunna lägga upp alla mina verk samt sälja både original och prints. Som tur var hade jag redan tack vare min familjs berömmelse en plattform på sociala medier med hundratusentals följare som direkt efter att jag announcat min verksamhet som konstnär visade ett mycket stort intresse.

Pssst... Kolla in DET HÄR. (Min mamma berättade för mig om den här sidan här om dagen och att hon var jättenöjd, så kolla in den vettja!)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: