Gravid igen.


En morgon hade Roxy gått upp tidigare för att göra en grej, och när Justin kom ned med Troye en stund senare var det som om hon inte kunde sluta le.

Justin såg på när hon åt sin frukost och märkte att det bara strålade om henne. Han tyckte det verkade som om hon hade något att berätta.

De ställde sig upp båda två och mycket riktigt var det något Roxy ville säga.

"Jag gick upp tidigare idag för att göra ett graviditetstest..." Justin höll andan och väntade spänt på resten av vad Roxy berättade.

"Det var positivt! Älskling, jag är gravid!" Urbrast Roxy i ren lycka.

Justin sken upp som en sol. "Va?! Är det sant?! Jag kan inte tro det!"

Han slängde sig i Roxy's armar.

"Rox, jag är så lycklig!" Sade Justin och verkligen menade det.

Troye förstår inte så mycket vad det betyder när hans mamma berättar att han ska bli storebror, men när bebisen väl kommer så kommer han förmodligen tycka att det är jättekul.
Justin som inte var med under förra graviditeten passas på att läsa lite böcker, nu är han verkligen fast besluten om att göra det här på rätt sätt.


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: