"Just friends"


En kväll efter att ha nattat Troye satt Roxy och Justin i Roxy's rum och pratade. De pratade om Troye, framtiden och hur annorlunda livet blev helt plötsligt. Efter ett tag började det bli sent och Justin var på väg att gå in till sig. Innan han hann gå så stoppade Roxy honom för att ge honom en varm kram. "Jag är så tacksam att du är här" Sa hon. "Inget hindrar dig från att gå, men ändå väljer du att stanna".

När Roxy lättade på kramen höll hon kvar sin hand på Justins arm en lång stund. Justin visste inte riktigt hur han skulle reagera. Roxy var tyst en stund innan hon mumlade fram ett par ord. "Kyss mig..." Sa hon så tyst att Justin knappt hörde. "Va?" Frågade han förvånat. Roxy tog ett lätt andetag. "Kyss mig." Sa hon igen, något tydligare den här gången.

Justin tvekade i ett par sekunder men lutade sig sedan in och kysste Roxy. Kyssen varade i flera minuter, övergick till hångel och till slut kunde de inte hålla händerna ifrån varandra.

Efter ett tag drog sig Justin ifrån. "Roxy... Vad händer?" Frågade han oroat. Roxy såg bara in i hans ögon. "Oroa dig inte, det behöver inte betyda något" Sa hon med en lugnande ton.

Roxy tog Justins hand och ledde honom mot sängen. "Är du säker på att det här är en bra idé?" Frågade Justin. Han var något rädd för att riskera att göra något som de båda lika gärna skulle kunna ångra. "Schhh... Jag bryr mig inte." Sa Roxy och kysste honom igen.
Justin sänkte ned Roxy och lade sig över henne. Han kände att det var lika bra att låta det ske, slutade de nu skulle det bara bli konstig stämning. Roxy gav ifrån sig ett lätt stön, åh vad hon ville ha honom. Justin var en aning rädd och otroligt nervös, men innerst inne var det som om en dröm äntligen blev sann.


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: