Spökerifest.


Spökeridagen är kommen! Nu är det dags att skrämmas, busa och äta massor av godis.

Med tanke på att det är ganska långt till närmsta granne bestämmer sig familjen Cadwell för att ställa till med fest eftersom att Roxy inte kan gå någon bus- eller godisrunda. Innan festen börjar passar Roxy på att fuskäta godis ur skålen.

Sen drar det igång, och Roxy har klätt ut sig till en tjuv.

Visst blev Ryan en fin Tiger? 

Jag vet inte riktigt vad Dane ska föreställa men jag tror att han är en "Ghostbuster".

Här är en av Roxys kompisar från skolan, jag kommer inte ihåg vad han heter med det verkar som att han var utklädd till koplanta.

Det verkar nästan som att Anderzon och Ryan kom överrens om sina kostymer innan, Anderzon kom in som en vit tiger.

Här har vi Stefan, han hade klätt ut sig till punkare. Jag tycker det passar honom väldigt bra faktiskt!

Här är Marion på väg för att skrämma någon, hon verkar vara en läkare av något slag. Hon har dessutom gått och blivit gammal... Det känns lite knasigt med tanke på att hon gick i samma gymnasieklass som Ryan och Dane.

Stefan gick verkligen all in som punkare, han hade till och med med sig sitt trumset.

Här står Roxy och pratar med hennes kompis Nathalie från skolan.

Senare på kvällen var Roxys två kompisar tvungna att gå hem, men då hade hon det roligt med de vuxna istället.
Och självklart gick det åt en hel del godis.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej).

Blogg/Hemsida:

Din kommentar: